„Luminor“ klientai tapo banko sutrikimo įkaitais
Vie­no di­džiau­sių ban­kų Bal­ti­jos ša­ly­se „Lu­mi­nor“ su­tri­ki­mai, tru­ko net ke­tu­rias die­nas. Šiuo me­tu skel­bia­ma, kad vi­sos pi­ni­gų per­ve­di­mo sis­te­mos jau vei­kia, bet kai ku­rie klien­tai tvir­ti­na ki­taip. Pa­sak pi­ni­gų ne­gau­nan­čių žmo­nių, strin­ga ne tik jų at­sis­kai­ty­mai, bet ir dar­bai, griū­va at­os­to­gos. 

Į LŽ kreipėsi vilnietė Aistė Žegulytė, kuri nuo ketvirtadienio negauna į „Luminor“ banką jai pervestų pinigų. „Man buvo padarytas pavedimas iš Tado Ivanausko muziejaus. Pavedimas padarytas gegužės 24 dieną, tai yra – praeitą ketvirtadienį. Tuomet sutriko banko veikla, visur buvo apie tai skelbiama. Dabar jau pranešama, kad visi sutrikimai sutvarkyti, bet pinigų aš taip ir negavau. Man reikia išvažiuoti į kelionę, negaliu pasiimti pinigų, viešbutis anuliavo rezervaciją. Esu sudėtingoje situacijoje, nusivylusi. Aš savo sąskaitoje pinigų vis dar nematau, tie pinigai atgal į muziejų taip pat negrįžo“, – LŽ pasakojo mergina.

Anot jos, ji skambino į banką ir teiravosi, kur dingo jos pinigai, bet atsakas yra vienas – sutrikimai jau sutvarkyti ir pinigai turi būti sąskaitoje.

„Banko darbuotoja, kuri atsakinga už informacijos teikimą, kartoja, kad atsiprašo ir nieko padaryti negali. Apie jokias kompensacijas nekalba. Labiausiai nusivyliau tuo, jog jie skelbia vieną informaciją, o išties yra kitaip. Pinigai, kurių negaunu yra atlyginimas už darbą, aš dar turiu sumokėti ir kitiems žmonėms, viskas vėluoja, stringa“, – piktinosi A. Žegulytė.

„Luminor“ banko komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė sako, kad klientė privalo kreiptis į klientų aptarnavimo centrą ir ten viską išspręsti.

„Kiekvieno kliento atvejį mes nagrinėjame individualiai ir atskirai. Greičiausias būdas būtų parašyti elektroninį laišką, į jį bus greitai sureaguota, nes sutrikimų nėra. Mes visą savaitgalį intensyviai dirbome ir kai kuriuos sutrikimus šalinome rankiniu būdu, taigi, gali būti, kad įsivėlė klaida. Sutrikimų šiandien jau nėra, todėl klientė turėtų kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių asmeniškai, pasižiūrėti į savo sąskaitą“, – sakė banko atstovė.

Bankas „Luminor“ sekmadienį informavo, kad banko-korespondento komanda per savaitgalį sutvarkė techninius sutrikimus ir gegužės 24–25 d. „Luminor | DNB“ pervedimai yra įvykdyti. Pasak banko pranešimo spaudai, į „Luminor“ sąskaitas įeinantys pervedimai jau sekmadienį atsispindėjo klientų banko sąskaitose. Išeinantys mokėjimai yra išsiųsti į tarpbankinių užskaitų sistemą, tad planuojama, kad pinigai pasieks klientų sąskaitas kituose bankuose per pirmadienį.

Nuo gegužės 24 d. 11 val. „Luminor“ banke sutriko „Luminor|DNB“ klientų išeinančių ir įeinančių pervedimų eurais į kitus Lietuvoje ir užsienio šalyse registruotus bankus vykdymas, taip pat ir tarp „Luminor|DNB“ ir „Luminor|Nordea“ sąskaitų. Mokėjimai „Luminor|DNB“ viduje vyksta įprastai.