Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Gimtasis kraštasKultūra ir žmonėsŠeima ir sveikataSportasŠvietimasĮdomybėsRinkimų maratonas
ĮDOMYBĖS

„Facebook“ siekia sukurti atskirą platformą žiniasklaidai 

2019 balandžio 2 d. 14:14
Asociatyvi iliustracija
Asociatyvi iliustracija
Scanpix nuotrauka

Socialinių tinklų milžinė „Facebook“ kuria naujienų platformą, kuri galėtų padėti finansiškai remti „aukštos kokybės ir patikimą“ žurnalistiką, pirmadienį pareiškė bendrovės vadovas Markas Zuckerbergas.

Tokį komentarą jis išsakė bendraudamas vaizdo ryšiu apie technologijų ir visuomenės ateitį su Mathiasu Doepfneriu, Vokietijoje įsikūrusios žiniasklaidos milžinės „Axel Springer“ vadovu.

Anot M. Zuckerbergo, jį sudomino siūlymas kurti atskirą nuo pagrindinės „Facebook“ platformos produktą, kuriuo naudotųsi žmonės, norintys gauti žinias iš profesionalių žurnalistų.

„Norėtume, kad tai reikštų aukštą kokybę ir patikimą informaciją“, – vaizdo įraše sakė M. Zuckerbergas.

„Yra daug žmonių, turinčių didesnį žinių poreikį“, – pridūrė jis.

Pasak M. Zuckerbergo, net 10–15 proc. visų „Facebook“ vartotojų sudomintų atskira naujienų platforma.

Ji leistų sumokėti žiniasklaidos organizacijoms, kurių turinys atrenkamas, sakė M. Zuckerbergas.

„Mes neįdarbinsime žurnalistų, kurie ruoštų naujienas“, – nurodė „Facebook“ įkūrėjas.

Tokie komentarai liudija, šis socialinis tinklas – dažnai kaltinamas sudarant sąlygas dezinformacijos skleidimui vartotojų „naujienų sraute“ – pasiruošusi žengti nauja kryptimi.

M. Zuckerbergas pakartojo, kad „Facebook“ nenorėtų tapti „leidėju“ – tai yra ilgalaikė šios korporacijos ilgalaikė pozicija, kurios ji laikosi, nenorėdama būti vadinama žiniasklaidos bendrove. Vis tik, pažymėjo M. Zuckerbergas, „Facebook“ yra pasiruošusi tapti šio sektoriaus įmonių partnere.

„Man svarbu, kad mes padėtume žmonėms gauti patikimas naujienas bei rastume sprendimų, padėsiančių viso pasaulio žurnalistams atlikti savo svarbų darbą“, – parašė M. Zuckerbergas žinutėje, prie kurio prisegė interviu vaizdo įrašą.

Jis nedetalizuodamas pareiškė, kad bet kokia naujienų rinkimo platforma reikalauja „kuravimo“ ir pridūrė, jog norėtų ją kurti bendradarbiaudamas su žiniasklaidos bendrovėmis.

„Facebook“ vadovas pažymėjo, kad naujasis produktas dar tik planuojamas, bet pabrėžė, jog jis gali padėti žinių organizacijoms, kurioms sunkiai sekasi pereiti prie skaitmeninio turinio platinimo.

„Atskira žinių platforma realiai leistų leidėjams daugiau uždirbti nei naudojantis mūsų („Facebook“) naujienų srautu“, – pabrėžė jis.

„Facebook“ galbūt užmegs tiesioginius ryšius su leidėjais, siekdama garantuoti, kad jų turinys būtų prieinamas“, – pridūrė M. Zuckerbergas.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGimtasis kraštasGynybaĮdomybėsKontaktai
IstorijaKomentaraiKonkursaiKultūra ir žmonėsReklama
LietuvaPasaulisRinkimų maratonasSportas
Šeima ir sveikataŠvietimas
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika