Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Gimtasis kraštasKultūra ir žmonėsŠeima ir sveikataSportasŠvietimasĮdomybėsRinkimų maratonas
GYNYBA

NATO naikintuvai keturis kartus buvo keliami atpažinti Rusijos lėktuvų 

2019 kovo 18 d. 11:38

Kovo 11–17 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai keturis kartu buvo keliami atpažinti ir lydėti tarptautinėje erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos (RF) karinių orlaivių.

Kovo 11 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį TU-134, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. TU-134 skrido su veikiančiu radiolokaciniu atsakikliu, su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo. TU-134 buvo lydimas dviejų RF orlaivių SU-35, kurie tarptautine oro erdve grįžo atgal į Rusijos žemyninę dalį. Abu SU-35 skrido be radiolokacinių atsakiklių, su RSVC radijo ryšio nepalaikė, skrydžio planų neturėjo. TU-134 buvo sutiktas dviejų RF orlaivių SU-27, kurie pakilo iš Kaliningrado srities, skrido tarptautine oro erdve be radiolokacinių atsakiklių, su RSVC radijo ryšį nepalaikė, skrydžio plano neturėjo.

Kovo 12 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį TU-134, skridusį tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. TU-134 skrido su veikiančiu radiolokaciniu atsakikliu, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo. Buvo lydimas dviejų RF orlaivių SU-27, kurie tarptautine oro erdve grįžo atgal į Kaliningrado sritį ir skrido be skrydžio planų, be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. TU-134 buvo sutiktas vieno SU-27 ir vieno SU-35, kurie pakilo iš RF žemyninės dalies, skrido tarptautine oro erdve ir grįžo atgal į RF žemyninę dalį, lydėdami TU-134. SU-27 ir SU-35 skrido be skrydžio planų, be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Kovo 13 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. AN-26 skrido be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo. Taip pat atpažino RF orlaivį IL-18, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido su veikiančiu radiolokaciniu atsakikliu, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo.

Kovo 14 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį An-26, skridusį tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. AN-26 skrido be radiolokacinio atsakiklio, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGimtasis kraštasGynybaĮdomybėsKontaktai
IstorijaKomentaraiKonkursaiKultūra ir žmonėsReklama
LietuvaPasaulisRinkimų maratonasSportas
Šeima ir sveikataŠvietimas
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika