Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Žada pristatyti naujos koncepcijos parduotuves 

2013 spalio 4 d. 13:59
Per dvejus metus iš viso bus atidarytos 4 visiškai naujos ir 4 atnaujintos „Audimo“ parduotuvės.
Per dvejus metus iš viso bus atidarytos 4 visiškai naujos ir 4 atnaujintos „Audimo“ parduotuvės.
LŽ archyvo nuotrauka

Bendrovė „Audimas“ pranešė pradedanti prekių ženklo, koncepcijos bei pardavimo vietų atnaujinimą. Į pokyčius 2013-2014 metais ji planuoja investuoti 4 mln. litų.

Penktadienį būsimą bendrovės atsinaujinimą įprasmino Vilniuje atidarytos pirmosios naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvės. Per dvejus metus iš viso bus atidarytos 4 visiškai naujos ir 4 atnaujintos „Audimo“ parduotuvės. Šiuo metu šalyje veikia 22 „Audimo“ mažmenos parduotuvės, tarp kurių – 13 nuosavos ir 9 franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės.

„Ieškoti naujų perspektyvų sukurti vietinėje ir tarptautinėje rinkoje patrauklų bei konkurencingą prekių ženklą paskatino per daugelį veiklos metų sukaupta patirtis, nuosekli prekių ženklo plėtra, eksporto užmojai ir rinkų analizė. Nauja koncepcija apims sprendimus, kokia bus prekių ženklo filosofija, kolekcija, prekybos aplinka ir komunikacija", – sakė bendrovės „Audimas“ valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis. Anot jo, su prekių ženklu susiję pokyčiai bus vykdomi kelerius metus.

R.Povilaičio teigimu, bus siekiama išryškinti patogumą, naudojant natūralių bei funkcinių medžiagų derinius tiek kolekcijose, tiek ir prekybinėje aplinkoje.

„Kuriant aplinką mados prekių ženklui svarbu, kad prekybinė erdvė ir kolekcija, kuria joje bus prekiaujama, perduotų tą pačią dvasią. Minimalizmas, natūralumo junginys su techniškumu, spalvos integracija – tokios buvo mūsų pagrindinės užduotys „Audimo“ prekybinės aplinkos interjero charakteriui. Aplinka čia turi būti elegantiška, stilinga, moderni, inovatyvi, natūrali“, – pasakojo valdybos pirmininkas. Naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvių kūrybinė idėja – loftas su vaizdu, kurioje dera namų ir veiksmo zonos.

Kitų metų vasarą "Audimas" planuoja pristatyti naujos koncepcijos 2014 metų rudens–žiemos kolekciją, taip pat atnaujinti e.parduotuvę.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika