Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Valstybės remiamų skrydžių į Londono Sitį neužteko – trūksta reisų į Paryžių ir Miuncheną 

2019 vasario 12 d. 18:00
R. Masiulis: „Jeigu nebus pakankamai skrendančių, tai (valstybei) šiek tiek kainuos“.
R. Masiulis: „Jeigu nebus pakankamai skrendančių, tai (valstybei) šiek tiek kainuos“.
BNS nuotrauka

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis pareiškė, kad po 1,5–2 metų bus ieškoma oro linijų, kurios su Europos Sąjungos (ES) parama pasiūlytų verslo skrydžius iš Vilniaus į Paryžių ir Miuncheną. Bendrovių bus ieškoma taip pat, kaip nuo šių metų gegužės pradedamam verslo skrydžiui į Londoną.

„Geriau pasinaudodami Europos Sąjungos parama ir išimtimis, sutvarkykime tas verslo kryptis, kurių trūksta, negu dėl kelių krypčių steigsime nacionalinį vežėją“, – antradienį Seime pareiškė R. Masiulis.

Apie nacionalinio vežėjo kūrimą R. Masiulio Seime klausė Biudžeto ir finansų komiteto narys „valstietis“ Juozas Varžgalys.

„Vienas Vilniaus meras jas grąžino, kitas panaikino, ar nemanoma dar diskutuoti, kad turėtume prestižines savo avialinijas“, – klausė jis ministro.

R. Masiulis vėliau BNS patikslino, kad su Europos Komisija turi būti suderinta galima valstybės parama Paryžiaus ir Miuncheno krypčių plėtrai.

„Bus skelbiamas konkursas ir avialinijos skraidys. Jeigu tie skrydžiai bus užkrauti pakankamai, tai valstybei net nereikės lėšų skirti, nes skrydžiai komerciškai atsipirks, o jeigu nebus pakankamai skrendančių, tai šiek tiek kainuos“, – BNS teigė ministras.

Pasak jo, konkursai galėtų būti skelbiami po pusantrų ar dviejų metų, o galbūt anksčiau, jeigu Lietuvai pavyktų ES įtikinti liberalizuoti reikalavimus oro vežėjams.

„Tikėtina, kad tokias išimtis gali pritaikyti“, – BNS sakė ministras.

R. Masiulio teigimu, per pastaruosius kelerius metus nė viena valstybė nėra įsteigusi nacionalinių oro vežėjų.

Pasak ministro, sąlygos į Lietuvą pritraukti investuotojus yra vienos geriausių, pavyzdžiui, pernai keleivių srautas vien Vilniaus oro uoste augo 30 proc.

Lietuvos oro uostų skelbtą konkursą verslo skrydžiams iš Vilniaus į Londono Sičio oro uostą pernai laimėjo Lenkijos oro bendrovė LOT. Šiam skrydžiui pirmą kartą Europoje bus pritaikyta rėmimo tvarka, o maksimali suma per metus neviršys 3 mln. eurų.

Skrydžiai vys kasdien nuo gegužės 1 dienos, o keleivius skraidins vienas moderniausių ir naujausių kompanijos orlaivių „Embraer ERJ-190“. Vasarą iš Vilniaus lėktuvas kils kiekvieną darbo dieną 6.30 val. ir 16.55 val., šeštadienį – 6.30 val., o sekmadienį – 16.55 val. Tuo metu iš Londono skrydžiai vyks darbo dienomis 9.35 val. ir 18.40 val., šeštadieniais ryte, o sekmadieniais vakare.

„LOT Polish Airlines“ generalinis direktorius Rafalas Milczarskis anksčiau teigė neabejojantis, kad skrydžiai turės milžinišką potencialią, nes tarp Lietuvos ir Jungtinės Karalystės keliauja beveik 1 mln. keleivių per metus.

Verslo skrydis reiškia patogų laiką ir patogų oro uostą.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika