Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Priekabų gamintojai savo produkciją puoš trispalve 

2017 spalio 16 d. 12:48
Lietuvos žinių archyvo nuotrauka

Mažeikių gamybininkai nesibaimina konservatyvių skandinavų ir nuo kitų metų savo gaminius planuoja ženklinti lietuviška trispalve ir užrašu „Pagaminta Lietuvoje“, nors daug Lietuvos įmonių savo gaminius eksportuoja pažymėtus svetimais prekės ženklais.

„Norvegams ir švedams gali būti sunku susitaikyti, kad ir lietuviai gali pagaminti ką nors gero. Vis dėlto esu tikras, kad būtina garsinti Lietuvą, o mūsų pasirinktas būdas leistų tai padaryti lengviausiai“, – atviravo bendrovės „Universe Group“ generalinis direktorius Rimvidas Čerkauskas. Priekabas, įvairios paskirties puspriekabes traktoriams, prikabinamus padargus teleskopiniams krautuvams, įvairios paskirties kaušus bei kitus priedus ekskavatoriams gaminanti įmonė 70 proc. savo produkcijos parduoda Norvegijoje, o likusioji dalis beveik po lygiai pasiskirsto Švedijoje ir Baltijos šalyse.

„Nors didžiąją dalį produkcijos eksportuojame, norime parodyti, kad galime padaryti produktą, tinkamą ir Lietuvos vartotojui. Todėl ir turime „Žemaituko“ prekės ženklo pavadinimą. Jį rinkomės pirmiausia dėl to, kad esame įsikūrę Žemaitijoje. Be to, kaip visi žinome, žemaitukas yra stiprus, ištvermingas, ilgaamžis gyvulys“, – pasakojo R. Čerkauskas. Norvegijos gyventojams būtų per sunku ištarti pavadinimą „Žemaitukas“, todėl šioje šalyje mažeikiškių produkcija parduodama „Mustang“ ir „Gigant“ prekės ženklo pavadinimais.

Bendrovė savo veiklą pradėjo ne nuo vietinės, o nuo užsienio rinkos, į savąją atsigręžė tik po sėkmingos pradžios svetur. 2010 metais veiklą pradėjusi įmonė pirmiausia susirado partnerius Švedijoje bei Norvegijoje ir jau pirmaisiais metais pasiekė daugiau kaip 1 mln. Lt (apie 300 tūkst. eurų) apyvartą. Šiuo metu bendrovės asortimento krepšelyje yra apie 50 skirtingų produktų. Šiemet mažeikiškiai startavo su keliomis naujomis žemagrindėmis priekabomis. Praėjusiais metais „Universe Group“ apyvarta siekė 3 mln. eurų.

GOOGLE rekomenduoja
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika