Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Patikimą kredito įstaigą renkamasi atsargiai 

2019 sausio 16 d. 10:11
Jaunesni bankų klientai dažniau nepatenkinti būtinybe fiziškai atvykti į banko padalinį, o vyriausieji neigiamai vertina paslaugų perkėlimą į internetinę erdvę.
Jaunesni bankų klientai dažniau nepatenkinti būtinybe fiziškai atvykti į banko padalinį, o vyriausieji neigiamai vertina paslaugų perkėlimą į internetinę erdvę.
Romo Jurgaičio nuotrauka

Saugumas bei patikimumas Lietuvos gyventojams tebėra svarbiausi kriterijai, į kuriuos atsižvelgiama renkantis finansų ar kredito įstaigą – tokias svarbiausias finansų įstaigos savybes nurodė per 90 proc. apklaustųjų.

Kaip parodė Lietuvos bankų asociacijos (LBA) užsakymu atliktas kasmetis tyrimas, klientams taip pat rūpi, kad finansinių bei kredito paslaugų teikėjas būtų sąžiningas (80 proc.) ir veiktų operatyviai (69 proc.).

Šias savybes gyventojai labiausiai sieja su bankais. Maždaug pusė apklaustųjų akcentavo bankų saugumą (49 proc.), jų turimus klientų aptarnavimo skyrių tinklus, galimybę daug paslaugų atlikti internetu.

Tyrimo duomenimis, didžiausią pasitikėjimą tvarkant finansinius reikalus gyventojams kelia bankai (86 proc.). Taip pat didelė dalis respondentų šiuos reikalus sutiktų patikėti mobiliojo ryšio operatoriams (75 proc.). Toliau rikiuojasi komunalinių paslaugų tiekėjai (66 proc.), naujos kartos elektroninių pinigų įstaigos (60 proc.), prekybos tinklai (58 proc.).

„Šiandien bankų klientams kaip niekad aktualūs veiklos patikimumo bei skaidrumo klausimai, – pranešime spaudai pabrėžė LBA prezidentas Mantas Zalatorius. – Tyrimo rezultatai rodo, kad saugumas ir teikiamų paslaugų įvairovė, apimanti klientų aptarnavimo skyrių tinklą, interneto bankus, išmaniąsias programėles, yra gyventojų labiausiai vertinami bankų pranašumai.“

Tyrimo duomenys rodo, kad vartotojų interesai ir prioritetai labai skiriasi priklausomai nuo amžiaus ir socialinių veiksnių. 26–45 metų apklaustieji dažniau išsakė nepasitenkinimą dėl būtinybės fiziškai atvykti į banko padalinį, tuo tarpu vyriausieji (nuo 55 m.) neigiamai vertino paslaugų perkėlimą į internetinę erdvę ir būtinybę mokytis naujų dalykų.

Reprezentatyvų šalies gyventojų tyrimą, kuriuo vertinamas bankų ir kitų finansinės bei kredito paslaugas teikiančių verslo subjektų įvaizdis, 2018 m. pabaigoje LBA užsakymu atliko bendrovė „Spinter tyrimai“.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika