Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Gimtasis kraštasKultūra ir žmonėsŠeima ir sveikataSportasŠvietimasĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

Kova dėl bagažo: lietuviai taip pat gali skųsti „Ryanair“ ir „Wizzair“ 

2019 vasario 22 d. 15:26
Lietuvos žinių archyvo nuotraukos

„Ryanair“ ir „Wizzair“ gavo baudas Italijoje dėl vartotojams nepalankių bagažo taisyklių. Lietuvoje šių oro linijų žinybos nebaus, tačiau vartotojai gali skųstis – jų nusiskundimai bus perduodami toms šalims, kuriose šios oro linijos turi registruotas įmones.

Lietuvos Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) atstovė LŽ teigė, kad mūsų šalyje Italijos pavyzdžiu sekti neįmanoma, nes čia nėra registruotų minimų oro linijų įmonių. Vienok, VVTAT tikisi, kad „Ryanair“ ir „Wizzair“ pakaks Italijos precedento, kad atšauktų dabartinę praktiką.

Be to, VVTAT primena, kad net ir šiuo atveju Lietuvos vartotojai turi galimybę skųsti oro linijų naujoves. Nusiskundimus VVTAT perdavinės atitinkamoms tarnyboms tose valstybėse, kuriose galima imtis sankcijų.

VVTAT primena, kad net ir šiuo atveju Lietuvos vartotojai turi galimybę skųsti oro linijų naujoves.

Kaip pranešė 15min, Italijos konkurencijos tarnyba šias bendroves nubaudė 3 ir 1 mln. eurų baudomis, tačiau suteikė 60 dienų bagažo taisyklėms pakeisti.

Kontraversiškose taisyklėse nurodyta, jog į lėktuvą nemokamai įsinešti galima tik nedidelį rankinuką, arba kuprinytę, o už visa kita reikia pakloti nuo 5 iki 25 eur. sumą.

„Rankinis bagažas yra būtina oro transporto paslaugų dalis, ir jo pervežimas turi būti leistinas be jokių papildomų mokesčių“, – teigiama pranešime spaudai. Italijos tarnyba pastabų įmonėms turėjo ir dėl nurodomos neteisingos bilieto kainos: pagal galiojančius Europos teisės aktus, į kainą turi būti įskaičiuoti ir iš karto pateikiami neišvengiami papildomi mokesčiai. O tai, kaip dabar pateikiama kaina, anot tarnybos, tėra klientų apgaudinėjimas.

„Ryanair“ bagažo taisykles pernai keitė keletą kartų: sausio mėnesį buvo nurodyta, jog 2 rankinius bagažus nemokamai į lėktuvo saloną gali įsinešti tik pirmumo teisę išsipirkę keleiviai, o be pirmumo teisės galėjo pasiimti vieną mažą kuprinę/rankinuką, o didesnį lagaminą galima buvo priduoti nemokamai, tačiau lapkričio mėnesį taisyklės buvo sugriežtintos: pirmumo teisės neturintiems keleiviams už antrąjį bagažą iki 10 kg tenka sumokėti nuo 6 iki 25 eurų.

Tuo metu „Wizz Air“ naujas taisykles paskelbė praėjusių metų birželį, kurias dar kartą pakeitė lapkritį, kurios supanašėjo su „Ryanair“ taisyklėmis: keleiviams tenka mokėti už antrąjį bagažą.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGimtasis kraštasGynybaĮdomybėsKontaktai
IstorijaKomentaraiKonkursaiKultūra ir žmonėsReklama
LietuvaPasaulisRinkimų maratonasSportas
Šeima ir sveikataŠvietimas
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika