Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
EKONOMIKA

„Walmart“ pasitraukimas laidoja „Google“ galimybes nurungti „Amazon“ 

2019 sausio 31 d. 08:00
Rinkos analitikai spėja, kad iš dviejų “Google” platformų savo prekes pašalinusiai ”Wallmart” pasitraukimas naudingesnis.
Rinkos analitikai spėja, kad iš dviejų “Google” platformų savo prekes pašalinusiai ”Wallmart” pasitraukimas naudingesnis.
Reuters/Scanpix nuotrauka

JAV tarptautinė mažmeninės prekybos korporacija „Walmart“ pašalino savo prekes iš „Google Express“ ir „Google Shopping Actions“ – dviejų interneto mažmeninės prekybos platformų.

Kaip pranešė „Bloomberg“, netikėtas įvykis, kaip spėjama, sužlugdė „Google“ pastangas sudaryti verslo milžinų aljansą, kuris pajėgtų mesti pirštinę elektroninės prekybos rinkoje dominuojančiai „Amazon“ korporacijai.

Vilčių teikusi partnerystė

„Walmart“ įkėlė savo prekes į „Google Express“ platformą 2017 metų pradžioje. Abi korporacijos siekė padidinti e. prekybą tuo metu, kai rinkoje dominavo elektroninės prekybos ir debesų kompiuterijos bendrovė „Amazon“.

2018 metų kovą „Google“ paleido „Shopping Actions“ platformą. Universalus prekybos krepšelis leisdavo vartotojams susisiekti su pardavėjais per „Google“ asmeninę sąskaitą, pasiekiamą bet kuriuo išmaniuoju įrenginiu – mobiliuoju telefonu, kompiuteriu ar planšete.

Rinkos analitikai spėja, kad iš dviejų „Google“ platformų savo prekes pašalinusiai „Wallmart“ pasitraukimas naudingesnis.

„Walmart“ buvo vienas iš pirmųjų „Google“ partnerių, tačiau kompanijų bendradarbiavimas staiga nutrūko. Manoma, jog daugiau dėl to praras „Google“. Nors „Walmart“ ateityje daugiau investuos į nuosavą e. prekybos sistemą Walmart.com, ryšių su „Google“ visiškai nenutraukė.

Antai „Walmart“ kuriama programinė įranga leis dirbti su „Google Assistant“ išmaniuoju balso pagalbininku. Abi kompanijos plėtoja strateginę partnerystę kitose srityse, įskaitant „Google“ reklamos sistemą „Google Ads“. Vis dėlto rinkos analitikai spėja, kad iš dviejų „Google“ platformų savo prekes pašalinusiai „Walmart“ pasitraukimas naudingesnis.

Pozicijos susilpnėjo

Pagrindinio mažmeninės prekybos partnerio netektis gali pažeisti „Google“ e. prekybą, analitikų nuomone, korporacija ilgainiui pajėgs kompensuoti praradimus.

Pirma, „Google“ nebeteks „Walmart“ produktų, kurių pasiūla padėjo „Google Expresss“ tapti patrauklesne prekybos vieta ir „Google“ sėkmingai įtikindavo kai kuriuos ištikimus „Walmart“ vartotojus pirkti ir kitų mažmenininkų produktus. Ši galimybė, ko gero, bus prarasta.

Antra, „Google“ praras prieigą prie „Walmart“ vartotojų pirkimo istorijų, todėl nebegalės analizuoti asmeninių pirkimo įpročių, kad geriau suprastų vartotojus.

Kita vertus, „Walmart“ netektį padės kompensuoti „Google“ platformose likę kiti mažmeninės prekybos milžinai, įskaitant „Costco“, „Target“ ir „Ulta“. Prognozuojama, jog praradusi „Walmart“ produktus ir vartotojus „Google“ galėtų 5 proc. Išplėsti „Target“ e. prekybą, o vien ji 2018 metų paskutinį ketvirtį siekė daugiau kaip 1 mlrd. JAV dolerių. „Shopping Actions“ galimybės pasiūlyti lengvą apsipirkimą įvairiais išmaniaisiais įrenginiais taip pat gali pritraukti naujų vartotojų.

Sužlugdė bendras pastangas

Vis dėlto „Walmart“ pasitraukimas iš „Google“ prekybos sistemos, analitikų nuomone, laidoja pastangas suburti visų „Amazon“ konkurentų aljansą. Bet kuris internetu prekiaujantis mažmeninės prekybos tinklas ar prekės ženklo gamintojas konkuruoja su „Amazon“, taip pat ir su „Walmart“, ir daugybe kitų pardavėjų, besitelkiančių po „Google“ stogu. Atrodė, jog visos šios kompanijos galėtų susivienyti, kad atsilaikytų prieš „Amazon“ konkurencinį spaudimą.

„Google“ praras prieigą prie „Wallmart“ vartotojų pirkimo istorijų, todėl nebegalės analizuoti asmeninių pirkimo įpročių, kad geriau suprastų vartotojus.

„Walmart“ pasitraukimas sužlugdė šias pastangas, – sėkminga „Amazon“ plėtra įrodo, jog pagrindiniai konkurentai pavieniui mesti iššūkio interneto milžinei nepajėgia ir nepajėgs.

Rinką išjudinusios technologinės naujovės

„Google Express“ programa leidžia pirkėjams įsigyti parduotuvių, tokių kaip „Walmart“, „Target“, „Costco“, „Walgreens“, „PetSmart“ ir kitų, prekes, kurios vėliau operatyviai pristatomos į klientams.

Savo ruožtu mažmenininkai gali platinti produktus keliose „Google“ platformose, įskaitant „Google“ paiešką, „Google Express“ mobiliojo ryšio programą ir „Google“ asistentą mobiliesiems ir namų įrenginiams.

„Google“ perkėlimo veiksmai leidžia sudaryti bendrinamą sąrašą, universalų pirkinių krepšelį ir organizuoti tiesioginį apmokėjimą su išsaugotais mokėjimo kredencialais.

„Google Shopping Actions“ padeda parduoti ir pirkti prekes naudojantis bet kuriuo kliento įrenginiu – mobiliuoju telefonu, kompiuteriu ar planšete.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika